مجموعه ۱۸۰ وکتور گل‌های فرش ایرانی

شناسه 26204
نوع فایل AI, EPS
حجم فایل 60 mb
نسخه دیجیتال
  • طراحی و یا تولید یک محصول نهایی درآمدزا و یا فروشی، به تیراژ نامحدود، نیازمند مجوز ویژه است.
  • فرقی نمی‌کند بین اینکه شما خود بفروشید و یا برای کارفرما طراحی کنید و او محصول را بفروشد.
  • ویژه یک کاربر ؛ بدون حق کپی و بازنشر اصل فایل
توضیحات بیشتر

447,000 ت

برای اولین بار پکیجی گردآوری و طراحی کردم تحت عنوان “وکتور گل‌های فرش ایرانی”، که این مجموعه شامل 180 نقشمایه انواع گل هستش که برگرفته از طراحی دستی اساتید بزرگ این حوزه بوده که حالا با قلم نوری در نرم افزار ایلاستریتور به صورت وکتور طراحی شده …

برای تولید این مجموعه زمان و انرژی زیادی صرف شده که امیدوارم مورد توجه همکاران عزیزم قرار بگیره و باعث تسریع در انجام خیلی از پروژه‌های آینده دوستان باشه، و مطمئنا چون به صورت وکتور طراحی شده پس در تمامی پروژه‌های مختلف می‌توان بدون هیچ محدودیتی از آن‌ها استفاده کرد.

اگر بخوام برای این محتوای تولید شده نامی به عنوان دسته‌بندی اعلام کنم، قطعا می‎‌تونم این مجموعه رو به عنوان طراحی نماد معرفی کنم پس باید بدونیم که نماد چی هست و از کجا اومده …

نماد چیست؟
نمادها مجموعه‌ای از علائم، نشانه‌ها، رنگ و شکل هستند که مفهومی فراتر از ظاهری که دارند رو به مخاطب القا می‌کنند. حالا نماد از کجا بوجود اومده؟
نمادها از دوره غار نشینی آغاز شده و با شکل گیری یک مفهوم قراردادی بین انسان‌ها بوجود آمدند. نمادهای ابتدایی الهام گرفته از محیط پیرامون، طبیعت، گیاهان، جانوران و … بودند که به مرور زمان تکامل پیدا کردند.

در ادامه دوس دارم راجب فرش ایرانی هم صحبت کنم که کل ماهیت این پکیج برگرفته از فرش ایرانی بوده و سعی کردم گونه‌های مختلفی از گل‌های داخل طراح‌های فرش رو به صورت وکتور طراحی کنم.

فرش ایرانی مفهومی است نمادین از باغ بهشت، به طور مثال در نمادشناسی قالی و فرش ایرانی، نقش ترنج و ماهی نمادی است از حیات و زندگی و نقوش اسلیمی و ختایی معنایی از گل‌ها و درختان بهشتی هستند. جایگاه فرش ایرانی در هنر زبانزد خاص و عام بوده و با ویژگی‌های یگانه خود توانسته به یک الگویی برای بافنده‌های دیگر کشورها تبدیل شود.

ویژگی‌های فرش اصیل ایرانی
– رنگ آمیزی خاص
– تقارن نقوش
– حاشیه
– هماهنگی بین فرم و اجزا

مورد استفاده این محصول : استفاده به عنوان قسمتی از پروژه
نوع محصول : فایل وکتور

وکتور : وکتور از رایج‌ترین فرمت‌های تصویری برداری محسوب می شود. در وکتور تصویر در قالب مجموعه‌ای از مشخصات هندسی مانند نقاط، خطوط، منحنی‌ها، دایره‌ها و چند ضلعی‌ها ذخیره می‌شود. تصاویر در فایل وکتور از خطوط و منحنی‌هایی به نام بردار تشکیل شده‌اند که در آن اطلاعات راجع به رنگ و سایز به صورت ریاضی تعریف می‌شوند.

مزایای استفاده از فایل وکتور :
۱. کیفیت بالا:
فایل وکتور با داشتن رزولوشن بالا، کیفیت تصویر را حفظ می‌کند و در هر اندازه و ابعادی قابل استفاده است.
۲. قابلیت تغییر اندازه: با توجه به اینکه فایل وکتور از شیء‌های هندسی تشکیل شده است، بدون از دست دادن کیفیت، قابلیت تغییر اندازه دارد.
۳. قابلیت ویرایش: فایل وکتور قابلیت ویرایش را دارد و می‌توانید با استفاده از نرم‌افزارهای گرافیکی مانند Adobe Illustrator، corel draw آن را ویرایش کنید.
۴. قابلیت چاپ در اندازه‌های بزرگ: فایل وکتور برای چاپ در اندازه‌های بزرگ، مانند بنرها و پوسترها، بسیار مناسب است.

نظرات

قبل از ارسال دیدگاه‌تان به نکات زیر توجه کنید.

  • انتشار و پاسخ‌گویی پیام حدودا ۲۴ ساعت بعد از ارسال انجام می‌شود.
  • پیا‌م‌های عدم دانلود فایل، خرابی فایل و... منتشر نمی‌شود. برای پیگیری سریع‌تر مشکلات، با ادمین قلمو صحبت کنید.
  • شروع گفتگو در

شما هم می‌توانید نظر خود را راجع به «مجموعه ۱۸۰ وکتور گل‌های فرش ایرانی» ثبت کنید.

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است.