پیش از بررسی قوانین، میتوانید برخی از بخشهای اصلی آن را به آسانی مرور کنید. (اعتبار و استناد به قوانین، بر اساس متن کامل آن است.)
مجوز
شناسه یکتایی که متناسب با محصول و خریدار، اختصاصی صادر و در حساب کاربر ثبت میشود. توضیحات کامل در صفحه مجوزها .
تأمینکننده
شخص حقیقی یا حقوقی است که محصولات خود را در بستر قلمو عرضه میکند.
کاربر
کلیه اشخاصی که که از طریق قلمو اقدام به مشاهده، خرید و دریافت محصول میکنند.
منع بازفروش و بازنشر
بازنشر، توزیع و بازفروش محصولات قلمو حتی با مجوز تجاری، ممنوع است.
جبران خسارات
کاربر حق درخواست لغو سفارش خریداری شده را نخواهد داشت. اگر محصول معیوب باشد و بعداً اصلاح نشود، هزینه به خریدار بر میگردد.
مسئولیت محصول و هویتها
مسئولیت کامل محصولات بر عهده تأمینکننده آن است. همچنین قلمو مسئولیتی در قبال کنترل صحت اطلاعات هویتی کاربران و تأمینکنندگان ندارد.
پیگیری حقوق و شکایات
قلمو با تمام جدیت حقوق مؤلفین را رعایت و حمایت میکند. اما شکایت باید از مراجع قانونی پیگیری شود. هرگونه اقدام از سمت قلمو صرفا پس از ارائه حکم توسط مراجع قضایی خواهد بود.
پشتیبانی
قلمو از تأمینکنندگان و کاربران در مورد اشکالات احتمالی سایت و محصولات پشتیبانی میکند. (این بخش در حال توسعه است.)
سهم فروش
۷۰ درصد از سهم هر فروش محصول دیجیتال متعلق به تأمینکننده است.
متن کامل قوانین و شرایط استفاده از سرویس و خدمات قلمو
تمام کسانی که به نوعی از سایت قلمو استفاده میکنند، از جمله مشتریان، تامینکنندگان و بازاریابان موظف به رعایت کامل قوانین سایت قلمو میباشند و استفاده آنان از سایت به هر نحوی به معنای قبول قوانین موجود در سایت میباشد.
ماهیت این قوانین برای تضمین رعایت حقوق کاربران و تطابق با قوانین حاکم بر کشور است. این قوانین همواره در حال تکمیل و رفع نواقص است، به همین جهت قلمو حق افزودن، کاستن یا تغییر بندهای آن را در هر زمان بدون اطلاع قبلی برای خود محفوظ میدارد.
تعاریف
-
قلمو: بستر کاربرمحور ارائهدهنده خدمات میزبانی، جهت عرضه و فروش محصولات هنری در قالبهای چندرسانهای و هنرهای تجسمی نظیر عکس، نقاشی، تصویرسازی، فایل گرافیک، موشنگرافیک، مدلهای سهبعدی و ... به شکل مجازی و یا فیزیکی است. نشانی اینترنتی سایت قلمو، qalamu.ir است.
-
تأمینکننده: شخص حقیقی یا حقوقی است که محصولات خود را در بستر قلمو عرضه میکند.
-
موضوع همکاری: عرضه محصول توسط تأمینکننده در بستر وب سایت قلمو به صورت فروشی و یا رایگان است. بدین منظور قلمو به عنوان ارائه دهنده خدمات میزبانی، فضایی را در اختیار تأمینکنندگان میگذارد تا مطابق با این مقررات به نشر و عرضه محصولات خود در این بستر بپردازند.
-
محصول: محتوا، فایل و اشیاء تولیدشده در موضوعات هنرهای تجسمی نظیر عکس، نقاشی، تصویرسازی، گرافیک، موشنگرافیک و طراحی سهبعدی به شکل مجازی و یا فیزیکی است که تأمینکننده برای توزیع و فروش از طریق قلمو به صورت چندرسانهای (متن، عکس، فیلم، صوت و ...) در یک صفحه ارائه مینماید.
-
حساب کاربری: حسابی است که با اختصاص نام و رمز عبور به کاربر و یا تأمینکننده بوسیله ثبت نام در قلمو تعلق گرفته است و این افراد توسط آن به حساب خود (و یا با عنوان پیشخوان) دسترسی خواهند داشت. فضایی که به صورت برخط جهت بارگذاری اطلاعات و یا محصولات جدید، مدارک شناسایی و سایر متعلقات، اطلاعات خرید و پیگیری سفارشات در اختیار کاربر و تأمینکننده (با دسترسیهای مورد نیاز) قرار میگیرد که برخی از آنها قابل ویرایش و بروزرسانی است. همچنین کلیه محصولات تأمینکننده در صفحه ای مستقل همراه با تصویر و نام و راههای ارتباطی او به صورت عمومی قرار دارد.
-
کاربر: شامل تمام افرادی که به هر نوعی (مانند مشاهده و خرید) از سایت قلمو بهرهمند میشوند از جمله مشتری.
-
بازاریاب: شخص حقیقی یا حقوقی است که اقدام به نشر و تبلیغ محصولات قلمو میکند.
-
مجوز: مجوز، اجازهنامه و یا لایسنس (License)، شناسه (کد) یکتایی متشکل از اعداد و حروف انگلیسی است که متناسب با نوع مجوز و شناسه محصول، حین خرید کاربر، به صورت اختصاصی صادر و در حساب کاربری شخصی که محصول را خریده است، ثبت میشود و این شناسه یکتا، اعتبار، سند و هویت آن مجوز است.
مسئولیت هویتها
-
برای حفظ حقوق قانونی کاربران، تأمینکنندگان و بازاریابان، کلیه این اشخاص موظف به ارائه اطلاعات هویتی صحیح، واقعی و غیر مستعار خود به قلمو میباشند. ضمنا عواقب اعلام ناصحیح اطلاعات مستقیما بر عهده ایشان خواهد بود. قلمو مسئولیتی در قبال کنترل صحت اطلاعات کاربران، تأمینکنندگان و بازاریابان ندارد.
-
کاربران، تأمینکنندگان و بازاریابان اذعان مینمایند که کلیه اطلاعات هویتی ارائه شده و آدرس ها و شماره تماس و امثالهم صحیح بوده و همواره در بروز نگه داشتن آنها در حساب کاربری خود میکوشند. قلمو حق دارد هر زمان که نیاز به کنترل این اطلاعات داشته تصویر برابر اصل این اطلاعات را از ایشان دریافت نماید. قلمو حق دارد تا تکمیل اطلاعات صحیح و مستند نسبت به تعلیق سرویس دهی به کاربران، تأمینکنندگان و بازاریابان اقدام نماید.
-
قلمو مسئولیتی نسبت به تبعات و خسارات وارد بر کاربران، تأمینکنندگان و بازاریابان که اطلاعات تماس تغییر یافته خود را در حساب کاربری به ثبت نرسانده است ندارد.
-
قلمو هیچگونه مسئولیتی در رابطه با خسارات وارد شده به کاربران، تأمینکنندگان و بازرایابان از جمله از دست رفتن داده یا محتوا، سود، یا شهرت تجاری وی ندارد.
فروش و تحویل محصول
-
پس از پرداخت مبلغ سفارش یک محصول دیجیتال، لینک دانلود در حساب کاربری کاربر درج میشود. عدم دسترسی کاربر به لینک دانلود یا وجود مشکل در دانلود محصول، مانع تحویل محصول نمیگردد و کاربر ضمن اعلام مشکل از طریق تماس یا ارسال دیدگاه در صفحه محصول مورد نظر، میبایست تا ۳ روز کاری صبر نماید تا مشکل رفع شود و لینک سالم برای ایشان ارسال گردد.
-
در صورت بروز شرایط ویژه فنی و یا محدودیت هایی که تحویل در زمان مقرر آن انجام نشود، قلمو مجاز به افزایش زمان تحویل تا رفع مانع خواهد بود.
-
قلمو تمام تلاش خود را میکند تا تحویل محصول به موقع انجام شود ولی در صورتی که به جهت تاخیر در تحویل محصول نهایی خسارتی به خریدار وارد شود، تنها میتواند سفارش خود را لغو نماید و در این شرایط قلمو هیچ مسئولیتی برای جبران خسارت وارده ندارد.
-
قلمو مسئولیتی در قبال عدم تطابق با نیاز و یا عدم استفاده کاربر از محصول خریداری شده و تحویل شده را ندارد.
-
در صورت وجود هرگونه مغایرت در توضیحات محصول و محصول ارائه شده به کاربر، کاربر موظف است مراتب را حداکثر یک روز پس از ثبت لینک دانلود در حساب کاربری ایشان به قلمو اعلام نماید و قلمو موظف است ضمن پیگیری مغایرت از تأمینکننده محصول، مراتب اصلاح را در اسرع وقت به عمل آورد و در صورت عدم رفع مشکل، مسئولیت قلمو صرفا کسر وجه محصول از حساب تأمینکننده، مستردکردن وجه به کاربر (مطابق با منبع پرداخت وجه) و حذف سفارش از حساب کاربری کاربر خواهد بود و در صورتی که به خریدار خسارتی وارد شده باشد قلمو هیچ گونه مسئولیتی برای جبران خسارت وارده ندارد.
حقوق و تعهدات تأمینکنندگان
-
تأمینکننده تضمین میکند که از اهلیت قانونی لازم (مانند سن قانونی) برای انعقاد معاملات برخوردار است و چنانچه به نمایندگی از یک شخص حقوقی به عنوان تأمینکننده این قرارداد را منعقد مینماید، دارای اختیار قانونی لازم برای این کار است و مدارک نمایندگی خود را به قلمو ارائه میدهد.
-
تأمینکننده قوانین، راهنما و آموزشها را به دقت مطالعه و به آن عمل نموده و تعهدات و شرایط آن را میپذیرد.
-
در صورتی که تامینکننده محصولات خود را تنها در قلمو به فروش برساند به صورت پیشفرض هفتاد درصد (%۷۰) از قیمت فروش هر محصول متعلق به تأمینکننده است و سی درصد (%۳۰) متعلق به قلمو است. اما اگر تامینکننده علاوه بر قلمو، محصولات خود را به هر شکل دیگری با واسطه یا بدون واسطه به فروش برساند تنها ۵۰ درصد از قیمت نهایی را مالک میشود.
-
تامینکننده متعهد میشود در ابتدا ثبت نام نوع همکاری خود با قلمو را مشخص نماید، در این حالت در صورتی که برای قلمو خلاف اظهار نظر تامینکننده ثابت شود، تامینکننده موظف بر جبران خسارات وارد میباشد.
-
-
کلیه حقوق معنوی محصول متعلق به تأمینکننده آن خواهد بود.
-
تأمینکننده مسئول تطابق محتوای محصول با کلیه قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و کسب مجوزهای مربوطه شناخته میشود.
-
تأمینکننده مسئول است پیش از ارائه هرگونه محصول به قلمو، اختیارات قانونی لازم به منظور اعمال حقوق ناشی از این قرارداد را کسب نموده، و فارغ از هرگونه ادعا از سوی اشخاص ثالث اختیار و حق عرضه و انتشار آن را دارا باشد. کلیه محصولات ارائه شده حتما باید مجوز قانونی برای فروش داشته باشند. همچنین تمامی اجزاء و عناصر به کار رفته در محصول ارائه شده میبایست در صورت نیاز، دارای مجوزهای لازم باشند.
-
تبصره: در قوانین قلمو، فرقی بین محصولات ایرانی و غیرایرانی اعمال نمیشود و هر محصولی در صورت لزوم، نیازمند اجازه و مجوز مطابق با قوانین منبع انتشار اصل اثر و یا مالک اثر دارد
-
-
تأمینکننده اقرار مینماید که از کلیه مقررات قانونی از جمله مفاد قانون حمایت از حقوق پدیدآورندگان نرمافزارهای رایانهای، قانون تجارت الکترونیک، قانون حمایت از حقوق مؤلفان، مصنفان و هنرمندان و سایر قوانین مربوط اطلاع کامل دارد و پایبند به رعایت آنها است. در صورت ادعا یا مطالبه حق از ناحیه اشخاص ثالث، مسئول پاسخگویی و جبران خسارات احتمالی خواهد بود و قلمو هیچگونه مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.
-
تأمینکننده در خصوص هرگونه ادعای کاربران یا سایر اشخاص نسبت به محصول یا محتوای ارائه شده از هر حیث پاسخگو خواهد بود و قلمو مسئولیتی نسبت به این دعاوی نخواهد داشت.
-
تأمینکننده متعهد به تحویل صحیح و کامل محصول به کاربر است. در غیر این صورت مسئولیت تأمین خسارات وارده به قلمو، کاربر یا هر شخص ثالث دیگر بر عهده تأمینکننده خواهد بود.
-
اگر هر یک از محصولات قرار گرفته در قلمو دارای مشکلی باشند و این مشکل توسط قلمو تایید شود، تامین کننده موظف به اصلاح فوری آن است. در غیر این صورت، محصول مورد نظر از سایت حذف خواهد شد و تامین کننده موظف به پرداخت خسارات وارده به قلمو و خریداران آن محصول میباشد.
-
تأمینکننده مجاز به درخواست هیچ نوع دسترسی به اطلاعات کاربران و خریداران محصولات خود، نبوده و چنانچه تأمینکننده به هرگونه اطلاعات شخصی کاربران از جمله نام، رمز عبور، یا سایر اطلاعات و دادههای شخصی آنان دسترسی پیدا کند، مسئولیت ناشی از آن را بر عهده خواهد داشت.
-
تأمینکننده مسئول حفاظت از نام کاربری و رمز عبور حساب کاربری که به او اختصاص یافته است، شناخته میشود و مسئولیت تمامی فعالیتهایی را که با نام کاربری او انجام میگیرند، بر عهده خواهد داشت.
-
درصورتی که به تشخیص قلمو، تأمینکننده هر یک از قوانین و شرایط قلمو را نقض نموده یا مرتکب تخلف شود، قلمو مجاز به متوقف نمودن همکاری شامل حذف محصولات، تعلیق حساب کاربری، توقف تصفیهحساب، غیرفعال نمودن حساب کاربری قلمو و ... خواهد بود. قطع همکاری میتواند به صورت یکجانبه انجام شود. این قطع همکاری از طریق ایمیل به اطلاع تأمینکننده خواهد رسید و قلمو میتواند اقدام به تعیین خسارت مربوطه بنماید.
-
حداقل مبلغ تسویه حساب با تأمینکنندگان ۱۰۰٫۰۰۰ تومان و مضربی از ۵۰٫۰۰۰ تومان است.
-
تسویه حساب با تأمینکنندگان هر ماه یک مرتبه انجام میشود.
-
تبصره: واریز مبالغ تسویه حساب تأمینکنندگان صرفا به شماره کارت حساب بانکی ثبت شده توسط تأمینکننده انجام میگیرد و تأمینکنندگان فقط در شرایطی می توانند درخواست وجه خود را طلب کنند که قرارداد امضا شده را به همراه مدارک مورد نیاز اعم از کپی روی کارت ملی، شماره تلفن ثابت و همراه، شماره حساب، شماره کارت و شماره کارت حساب بانکی به نام فرد امضاکننده قرارداد در اختیار قلمو قرار داده و هویت ایشان در قلمو به ثبت رسیده باشد.
-
تبصره: چنانچه در هر زمان قلمو نتواند از روی اطلاعات دریافتی اعم از شماره تلفن ثابت و شماره تلفن همراه با تأمینکننده تماس بگیرد، مجاز است تایید هویت تأمینکننده را به وضعیت معلق درآورد که در این شرایط تأمینکننده قادر به درخواست وجه طلب خود نبوده و در صورت نیاز می باید کلیه مراحل تایید هویت اعم از پذیرش قوانین و ارسال مدارک را مجددا طی و یا رفع نقص نماید.
-
تبصره: در صورتی که تأمینکننده قصد داشته باشد همکاری خود را با قلمو خاتمه دهد میباید کلیه قوانین و شرایط مربوط به خاتمه همکاری را رعایت کند و تسویه حساب نهایی با تأمینکننده تابع قوانین مربوطه خواهد بود.
-
-
مبلغ درخواستی تأمینکننده در تسویه حساب ها هیچ گونه سقفی ندارد و مطابق قوانین وضع شده تأمینکننده می تواند مبالغ بالای ۱۰۰٫۰۰۰ تومان را به صورت مضربی از ۵۰٫۰۰۰ تومان طلب کند.
-
مدت زمان لازم برای تایید محصولات ارسال شده توسط تأمینکننده به شرطی که کلیه اطلاعات و قوانین مندرج برای درج محصول در قلمو را رعایت کرده باشید، ۷۲ ساعت کاری است. همچنین در صورت عدم تایید محصول نیز مدیران یا کارشناسان قلمو این مورد را به تأمینکننده اطلاع خواهند داد تا با بررسی مجدد، اقدام به تأیید و انتشار صورت بگیرد.
-
تبصره: در صورت بروز هرگونه مشکل فنی یا سایر مشکلات احتمالی دیگر ممکن است زمان تایید محصولات افزایش یابد که در این صورت تأمینکننده مختار است درخواست لغو بررسی را برای قلمو ارسال کند یا صبر کند تا مراحل بررسی محصول توسط کارشناسان قلمو انجام شود.
-
-
تأمینکننده در توضیحات محصول باید کاملا صادق باشد چون نسبت به توضیحات، تصاویر و همه چیزهایی که در ارسال محصول اضافه کرده است، باید پاسخگو باشید و به کاربران پشتیبانی دهد.
-
تبصره: چنانچه قابلیتی را در توضیحات درج کرده باشید و این قابلیت در محصول شما وجود نداشته باشد یا توضیحات شما مغایر با امکانات موجود در محصول باشد و کاربران نسبت به این مساله اعتراضی داشته باشند قلمو حق دارد خرید را مسترد کند و ضمن کسر مبلغ واریز شده از موجودی تأمینکننده و بازگشت وجه خرید به کاربر، نسبت به کسر سهم مشارکت خود از حساب کاربری تأمینکننده اقدام کند و کاربر نیز حق هرگونه اعتراض در این مورد را از خود سلب می نماید.
-
تبصره: هنگامی که کاربر، محصولی را خریداری میکند حق دارد نام، امضا و یا کپیرایت به نمایش درآمده در صفحاتی که برای عموم کاربران قابل مشاهده هستند را حذف کرده یا تغییر دهد. در صورتی که محصولی کاملا ایرانی بوده و سازنده اصرار بر حفظ نام و نشان محصول خود دارد می باید صراحتا و به طور کاملا شفاف و برجسته این مورد را در توضیحات محصول خود درج کند و در صورتی که حذف کپی رایت شامل هزینه می شود نیز باید هزینه را به طور کاملا شفاف و برجسته مشخص کرده باشد. در صورت عدم انجام هریک از این موارد قلمو می تواند به درخواست کاربر، خرید را مرجوع کرده و مطابق قوانین، مبلغ سفارش را از حساب تأمینکننده کسر و به حساب کاربر بازگردانده و افزون بر آن سهم مشارکت خود را نیز از حساب تأمینکننده کسر نماید.
-
تبصره: مسئولیت قیمت نهایی محصولات و درج مجوزها با تأمینکننده است. حتی در صورتی که انتخاب قیمت را به قلمو سپرده باشد، مسئولیت آن بر عهده تأمینکننده است.
-
-
در صورتیکه محصول ارسالی شما از سایت های دیگر برداشته شده باشد و یا محصول از راه غیرمجاز و یا بدون اجازه مالک آن تهیه شده باشد و پس از بررسی های کارشناسان این مورد مشخص شود، بلافاصله محصول ارسالی شما حذف و در صورتیکه محصول مربوطه فروشی داشته باشد وجه آن از حساب کاربری تأمینکننده کسر خواهد شد و تأمینکننده موظف است سهم مشارکت قلمو را نیز نقدا پرداخت کرده یا در صورت داشتن موجودی در حساب کاربری، معادل سهم مشارکت از حساب کاربری ایشان برداشت میگردد.
-
تبصره: مسئولیت فروش غیر مجاز محصولات، کپی کردن از روی سایر محصولات ایرانی و پاسخگویی در برابر کلیه مجامع قانونی و حقوقی برعهده تأمینکننده محصول است و قلمو هیچ مسئولیتی در قبال خطاهای شما نخواهد داشت.
-
تبصره: در صورتی که شخصی (چه از کاربران و تأمینکنندگان قلمو و چه غیر از آن) نسبت به کپی محصول خود توسط تأمینکننده دیگر شکایتی داشته باشد می باید این شکایت را از مراجع قانونی پیگیری نماید و قلمو تنها در صورتی می تواند کپی شدن محصول را تایید کند که به طور واضح و کامل نشان-نام یا هرگونه شناسه هویتی دیگری از نام نویسنده اصلی یا طراح اصلی در محصول کپی شده نیز وجود داشته باشد. در غیر اینصورت قلمو نمی تواند با مشاهده طرح های مشابه یا زمان انتشار هریک از محصولات در میان شاکی و متشاکی قضاوتی انجام دهد. هرگونه اقدام از سمت قلمو صرفا پس از ارائه حکم توسط مراجع قضایی خواهد بود.
-
-
کلیه تصاویر و محتوای مورد استفاده در توضیحات و نمایش تصاویر محصول می بایست مطابق با قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران بوده باشد و در صورت عدم رعایت این موارد، مسئولیت هرگونه عواقب احتمالی برعهده تأمینکننده محصول است. همچنین در صورت مشاهده مغایرت محتوا با قوانین جمهوری اسلامی ایران، پیش نمایش حذف و فروش محصول تا رفع مشکل متوقف می گردد.
-
در صورتیکه تأمینکننده به درستی محصول خود را معرفی و یا پشتیبانی (شامل پاسخگویی به نظرات، بروزرسانی محصول، رفع مشکلاتی همچون اشتباه در معرفی و یا خرابی محصول و ….) نکند با تقاضای درخواست وجه و تسویه او موافقت نمیشود و در صورت تکرار عدم پشتیبانی، وجوه حاصل از فروش محصول از حساب تأمینکننده کسر می شود.
-
هر گونه تبلیغ و یا لینک دادن به سایت های دیگر در بین توضیحات یک محصول موجب حذف آن محصول از قلمو شده و در صورت تکرار چنین مواردی تأمینکننده جریمه نقدی خواهد شد.
-
اگر دو محصول یکسان توسط دو تأمینکننده مختلف به صورت همزمان ارائه شود، اولویت با تأمینکننده ای خواهد بود که حق مالکیت داشته باشد. اگر مالکیت محصول در هیچ یک از آن ها ثابت نشود و یا طرفین شرایط یکسانی داشته باشند، هر دو محصول حذف می شوند. (تایید اصالت و مالکیت واقعی محصول توسط قلمو انجام نمی شود و تأمینکنندگان در صورت بروز اختلاف و اعتراض و یا شکایت، موظف به پیگیری از طریق مراجع قانونی آن هستند و تمامی شرایطی که در بند ۲۱ همین بخش آمده، در این جا نیز اجرا میشود.)
-
تبصره: چنانچه در هر زمان، کارشناسان قلمو نیازمند تایید اصالت خرید نسخه اورجینال محصول توسط تأمینکنندگان باشند، تأمینکننده موظف است همکاری لازم را با قلمو داشته باشد و در صورت عدم همکاری یا عدم توانایی در تایید اصالت خرید خود، این حق را به قلمو می دهد تا ضمن توقف فروش محصول یا واگذاری محصول به تأمینکننده جدید، میزان خسارت وارده به قلمو و کاربران را نیز به تعداد فروش محصول، پرداخت نماید.
-
-
در صورت استفاده از فونت های مجوزدار مثل ایران سنس یا فونت های مریم و قلم برتر، باید مطابق با قوانین فروشندگان آن فونتها، مجوزهای لازم گرفته شود. در غیر این صورت از پذیرفتن محصولاتی که به هر گونهای حامل و انتقال دهنده اصل فایل فونت هستند، معذوریم. در خصوص سایر موضوعات و موارد نیازمند لایسنس و کپی رایت نیز می باید کلیه مجوزهای لازم توسط تأمینکننده دریافت شده باشد.
-
اگر تأمینکننده برای معرفی محصول، کاربران را به صفحه ای دیگر (و شبکه های اجتماعی و برنامههای پیامرسان مانند تلگرام) که معرفی در آن آدرس وجود ندارد و یا کاملا در حاشیه است، هدایت کند، تخلف محسوب میشود.
-
هرگونه تلاش در راستای فریب دادن کاربران، در محصولات خود و دیگر تأمینکنندگان شامل ارائه هر نوع پیشنهاد غیرمنصفانه و کاذب به کاربر در جهت ترغیب وی به خرید و دریافت محصول در قلمو، ممنوع است و تأمینکننده باید از انجام آن پرهیز کند.
-
تأمین کننده باید با در دسترس قرار دادن راههای ارتباطی بین خود و کاربر، در قبال محصولات خود پاسخگو باشد.
-
تأمینکننده باید از این موارد هم پرهیز کند:
-
درج نام، نشان، آدرس اینترنتی، آدرس محل کار، تلفن و هر گونه مطلب بیربط که مبلغ هر گونه شخص حقیقی یا حقوقی است، در داخل محصول.
-
استفاده از هر گونه اجزا و عناصر در محصول که اجازه حقوقی مالک آن را در اختیار ندارد. حتی اگر جزء ساده و کوچکی مانند یک آیکن در یکی از لایه ها باشد.
-
به کاربردن هر گونه تصاویر مبتذل، خلاف قانون و شئونات اسلامی، تصاویر جذاب مانند بازیگران، مانکنها، افرادی با پوشش نامناسب و غیراسلامی، اشخاص سیاسی، نهادهای حقوقی و هر تصویری که صرفا برای پوشش کاذب و گمراهکننده اصل اثر است.
-
-
محصولاتی که در آنها چهره اشخاص به وضوح پیداست، نیازمند اجازه نامه مکتوب از تک تک آن اشخاص است. صحت و مسئولیت حقوقی اجازهنامههایی که توسط تأمینکنندگان در وب سایت قلمو عرضه میشود، کاملا بر عهده تأمینکنندگان میباشد و وب سایت قلمو هیچ گونه مسئولیتی در قبال اجازهنامهها بر عهده نمیگیرد.
-
تأمینکننده متعهد میشود محصولاتی که تولید کامل آن را بر عهده می گیرد، متعلق به اوست و اثری که به عنوان تولید اختصاصی خود تحویل قلمو میدهد، متعلق به هیچ شخص حقیقی یا حقوقی نیست و از هیچ منبع متفرقه، به نحو غیرمجاز و بیاجازه کپیبرداری نشده است.
-
تأمینکننده متعهد می شود در مورد آثاری که اصل اثر متعلق به او نیست و در آنها دخل و تصرف میکند و تغییرات جدیدی هم چون جداسازی بخشی از محصول یا بومیسازی و تغییر در بخشی از فایل انجام می دهد، میبایست حقوق مؤلفین را رعایت کند و طبق قانون عمل نماید و در صورت لزوم، نام و نشانی مالک طرح خام و اولیه را در صفحه محصول درج کند. در صورتی که علم به عدم رضایت مالک اول دارد، میبایست از انتشار آن به هر نحوی خودداری کند. در هر صورت، تمامی مسئولیت آن را بر عهده میگیرد.
-
تأمینکننده موافقت مینماید که علامت و نام تجاری «قلمو»، یا هر علامت دیگر متعلق به قلمو را، بدون اجازه مکتوب (با مهر و امضاء) قلمو، به هیچ وجه مورد استفاده قرار ندهد.
-
تأمینکننده متعهد است در صورت تغییر اطلاعات تماس خود آنها را فوراً در حساب کاربری خود ویرایش و بروزرسانی کند.
-
تأمینکننده میتواند تقاضای انتقال قرارداد به دیگری را به قلمو ارائه نماید. قلمو ظرف مدت هفت روز کاری به این تقاضا رسیدگی خواهد کرد.
-
مدت همکاری تأمینکنندگان با قلمو، قبل از خاتمه و فسخ، نامحدود میباشد.
-
در صورتی که در خصوص هر یک از شروط عدم مسئولیت یا تحدید مسئولیت یا نقض هر یک از مقررات کشور در رابطه با توزیع محصول و محتوای تأمینکننده، مسئولیتی بر قلمو تحمیل گردد، تأمینکننده موظف است که کلیه خسارات مادی و معنوی وارده بر قلمو را جبران نماید.
حقوق و تعهدات کاربران (خریدار)
-
کاربر همان مشتری و یا خریدار است. پس تأمینکنندهای که با حساب کاربری خود اقدام به خرید محصولات دیگر تأمینکنندگان میکنند، مشمول قوانین کاربران میشوند.
-
با عضویت در سایت قلمو، کاربر قوانین و شرایط قلمو را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از کاربر وجود ندارد.
-
کاربر باید قوانین قلمو و همچنین قوانین مجوزهای قلمو را پس از خرید محصول کاملا رعایت کند.
-
پشتیبانی و مسئولیت کمی، کیفی و قانونی محصولات خریداری شده برعهده تأمینکننده (فروشنده) محصول به تنهایی است و قلمو هیچگونه مسولیتی در قبال محصول ندارد. هر چند قلمو تلاش خود را برای کمک به خرید بهینه، کنترل کیفیت و نظارت بر پرداخت ها به کار می بندد.
-
تنها مستند صحت مجوز استفاده از محصولات قلمو، شناسه یکتای مجوز خرید محصول است که پس از خرید، در حساب کاربری کاربر در بخش سفارشات و دانلودها و همچنین در فاکتور خرید محصول که به آدرس پست الکترونیکی که در حساب کاربری خود در قلمو ثبت کرده است، موجود است.
-
سوالات پیش از خرید را حتما در دیدگاه های همان محصول مطرح کنید.
-
درخواست های پشتیبانی برای محصول خریداری شده صرفا می باید در دیدگاههای همان محصول یا کانالهای ارتباطی تأمینکننده پیگیری شود.
-
پیش از خرید حتما به کیفیت محصول، نظر سایر خریداران، دیدگاه های ارسالی کاربران، امتیاز کاربران، پیش نمایش، توضیحات محصول و … دقت فرمایید. بررسی دیدگاههای هر محصول، چگونگی پاسخگویی تأمینکننده به دیدگاه کاربران و زمان ارسال پاسخ ها می تواند معیار خوبی برای سنجش پشتیبانی تأمینکننده از محصول باشد. قلمو در قبال عدم پشتیبانی تأمینکنندگان هیچ مسئولیتی ندارد.
-
در حالت عادی، امکان بازگشت وجه محصولات خریداری شده به هیچ وجه وجود ندارد. پیش از اجرای هرگونه عملیات مالی تصمیم بگیرید.
-
کاربرانی که نسخه معیوب از یک محصول را خریداری کرده و نسخه سالم برای محصول در اختیار ایشان قرار نگرفته است، وجه پرداختی خود را از قلمو دریافت خواهند کرد و محصول از سفارشات آن ها حذف میشود.
-
هرگونه تبلیغ محصول دیگر و بحث در مورد سایت ها و فروشگاههای غیر از قلمو و توهین به افراد دیگر در دیدگاه ها بلافاصله و بدون اخطار قبلی موجب مسدود شدن حساب کاربری خواهد شد.
-
فروش و پخش محصولات، در سایر فروشگاهها و سایت ها ممنوع است و در صورتی که ثابت شود محصول خریداری شده، توسط شما در سایر سایت ها و شبکه های اجتماعی به فروش رفته یا به صورت رایگان در اختیار سایر کاربران قرار داده شده است و یا حتی مشخص شود کاربر با خرید یک نسخه با مجوز عادی قلمو، روی چندین سایت به استفاده از محصول می پردازد، قلمو این حق را دارد تا به نمایندگی از تأمینکننده محصول و در راستای حمایت از حقوق تأمینکنندگان، دسترسی شما به نسخههای آتی محصول خریداری شده را متوقف و در صورت تکرار این عمل، حساب کاربری شما را مسدود کند و کاربر را مورد پیگیری و شکایت قضایی قرار دهد.
-
قلمو هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد فورس ماژور مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای دولتی و تحریم را ندارد. با این حال در صورت بروز چنین مواردی نهایت تلاش خود را برای کاهش اثرات این موارد خواهیم کرد. بروز هر یک از موارد فورس ماژور موجب تخطی کاربران از شرایط خدمات نخواهد شد و تحریم یا عدم امکان تبادل ارز از موارد فورس ماژور برای تأمینکنندگان و قلمو خواهد بود.
-
هیچگونه گارانتی صریح و ضمنی شامل محصولات قلمو نمی گردد. ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند مطابق نیاز کاربر بودن، بی عیب بودن، امنیت و … ارائه نمی شود. همه ضمانتهای کتبی و شفاهی در مورد سرویسهای قلمو که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار بوده و قلمو هیچگونه خسارتی بابت عملکرد محصولات ارائه شده به هر نحو نمی پردازد. قلمو تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی (مانند از دست رفتن اطلاعات سایت شما) نخواهد بود.
-
سقف خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف به تأمینکننده برای هریک از انواع خدمات و محصولات، حداکثر معادل هزینه پرداختی آن محصول توسط تأمینکننده بوده و قلمو هیچگونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ نخواهد داشت
-
قلمو میتواند نسبت به انتشار، عدم انتشار و حذف نظرات کاربران (و یا تأمینکنندگان) در هر کجا و در هر موردی اقدام کند و در مواردی که نظرات یک محصول به هر دلیلی نظیر مغایرت با قانون یا عفت عمومی و افترا و ... بر اساس تشخیص قلمو قابل کنترل نباشد، ارسال نظرات برای یک محصول را غیرفعال کند.
-
تغییرات قوانین: قوانین استفاده از خدمات قلمو تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین مجامع ناظر بر خدمات قابل ارائه قلمو و از آنجا که این قوانین و توافقات در سطح کشور و بین الملل به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، قلمو حق تغییرات آتی در قوانین را بر خود محفوظ میداند و نسخه قوانین بروز شده را از طریق لینک به صفحه قوانین در وب سایت قلمو در دسترس عموم قرار خواهد داد. ضمنا قلمو مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی نفر به نفر در خصوص تغییرات احتمالی نخواهد داشت.
حقوق و تعهدات بازاریاب
-
بازاریابی و انتشار لینک های بازاریابی در شبکه ها و سایت هایی صورت گیرد که مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کنند.
-
بازاریابان عزیز مجاز به درج امکانات غیر واقعی مغایر توضیحات محصولات نیستند و می باید امکانات و توضیحات هر محصول را مطابق با قوانین و سیاستهای کاری قلمو به کاربران هدف خود اعلام کنند
-
حداقل مبلغ تسویه حساب با بازاریابان ۱۰۰.۰۰۰ تومان است.
-
تسویه حساب با بازاریابان به صورت ماهانه انجام می شود.
-
تبصره ۴-۱: درخواست های تسویه حساب می باید حداقل ۲ روز پیش از روزهای تسویه حساب ارسال شده باشند. در غیر این صورت تسویه حساب به اولین مرحله تسویه پس از گذشت این زمان موکول خواهد شد
-
-
مبلغ تسویه حساب ها هیچ گونه سقفی ندارد.
-
قلمو هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد فورس ماژور مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای دولتی و تحریم را ندارد. با این حال در صورت بروز چنین مواردی نهایت تلاش خود را برای کاهش اثرات این موارد خواهیم کرد. بروز هر یک از موارد فورس ماژور موجب تخطی بازاریابان از شرایط همکاری نخواهد شد.
-
با ارسال درخواست فعالسازی همکاری در فروش و بازاریابی، بازاریابان مواد توافقنامه و ضوابط قلمو را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از ایشان وجود ندارد.
-
قلمو در قبال حفاظت کامل از اطلاعات شخصی بازاریابان مسئول بوده و فقط در صورت دریافت حکم قضائی اطلاعات شخص مورد تقاضا را بنا بر ضرورت قانونی در اختیار مقام قضائی قرار خواهد داد.
-
هیچگونه گارانتی صریح و ضمنی شامل محصولات قلمو نمی گردد. ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند مطابق نیاز کاربر بودن، بی عیب بودن، امنیت و … ارائه نمی شود. همه ضمانتهای کتبی و شفاهی در مورد سرویسهای قلمو که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار بوده و قلمو هیچگونه خسارتی بابت عملکرد محصولات ارائه شده به هر نحو نمی پردازد. قلمو تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی (مانند از دست رفتن اطلاعات سایت شما) نخواهد بود.
-
سقف خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف به بازاریابان برای هریک از انواع خدمات و محصولات، حداکثر معادل هزینه یک بار خرید محصول مطابق با قیمت مندرج در قلمو بوده و قلمو هیچگونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ نخواهد داشت.
-
تغییرات قوانین: قوانین استفاده از خدمات قلمو تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین مجامع ناظر بر خدمات قابل ارائه قلمو و از آنجا که این قوانین و توافقات در سطح کشور و بین الملل به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، قلمو حق تغییرات آتی در قوانین را بر خود محفوظ میداند و نسخه قوانین بروز شده را از طریق لینک به صفحه قوانین در وب سایت قلمو در دسترس عموم قرار خواهد داد. ضمنا قلمو مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی نفر به نفر در خصوص تغییرات احتمالی نخواهد داشت.
مجوزهای قلمو (Licenses)
-
در قلمو، وقتی یک محصول فروخته میشود، در واقع یک مجوز برای استفاده خریدار صادر میشود و نه اعطای مالکیت واقعی. پس استفاده از محصول بدون محدودیت نیست. نوع و اندازه اجازه تصرف در محصول را نوع مجوز انتخاب شده در حین خرید، تعیین میکند.
-
شناسه مجوز علاوه بر نمایش در بخش سفارشهای کاربر، برای آدرس پست الکترونیک او نیز ارسال میشود.
-
قوانین مجوزهای قلمو در سایت قلمو همیشه موجود است و به عنوان متمم این قوانین محسوب میشود و تمامی موارد آن مشمول روح و قوانین کلی قلمو است. میتوانید با این لینکها متن قوانین مجوز عادی و مجوز تجاری را مطالعه کنید.
تغییرات
-
قلمو میتواند در هر زمان به تشخیص خود نسبت به تغییر، بهروزرسانی، بهبود یا اصلاح در حساب کاربری تأمینکنندگان، صفحه محصول و سایت قلمو اقدام نماید.
-
قلمو مجاز است قوانین خود را در هر زمان تغییرداده و یا اصلاح نماید. تغییرات به محض بروزرسانی و یا در زمانی که قلمو معین میکند، لازمالاجرا خواهند بود. تأمینکننده مسئولیت بررسی بهروزرسانی احتمالی قرارداد را بر عهده دارد. نسخه بروز شده از طریق وب سایت قلمو در دسترس عموم قرار میگیرد. قلمو مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی نفر به نفر در خصوص تغییرات احتمالی ندارد و کاربر، تأمینکننده، و بازاریاب میبایست موارد را با مراجعه به وب سایت قلمو بررسی نمایند. تأیید قوانین جدید در مهلت مقرر و یا استمرار همکاری با قلمو، پس از لازم الاجرا شدن این تغییرات به منزله قبول آن است.
امنیت و محرمانگی
-
سایت، محتوا، خدمات یا سایر اطلاعاتی که توسط قلمو و اشخاص وابسته به آن، مسئولان، مدیران، کارکنان، نمایندگان، شرکاء و دارندگان امتیاز (که مجموعاً تحت عنوان قلمو از آنها نام برده میشود) به تأمینکننده ارائه میگردد، بر اساس داشتههای فعلی است. قلمو تلاش خواهد نمود تا این اطلاعات دقیق، قابل اتکاء، به موقع، بدون اشکال یا قطعی باشند. با این حال به دلیل بروز مشکلات احتمالی، قلمو نمیتواند این موارد را تضمین نماید.
-
در صورت مشاهده هرگونه تلاش جهت رخنه و نفوذ به بخشهای مختلف و یا ایجاد تغییر در هر محتوای ارائه شده توسط قلمو، حق پیگیری از طریق مراجع قانونی و قضایی برای قلمو محفوظ است.
-
قلمو میتواند در مواقع لزوم نسبت به حمایت از حقوق مادی و معنوی در ارتباط با محصول و محتوای ارائهشده از سوی تأمینکننده از طرق مختلف قانونی اقدام نماید، با وجود این، قلمو نمیتواند عدم سوء استفاده توسط اشخاص ثالث و یا نقض احتمالی حقوق تأمینکننده را کاملا تضمین نماید و هیچگونه مسئولیتی در قبال نواقص امنیت فناوری شامل حوادث فنی، غیرمترقبه، سرقت، هک، انتشار بدون اجازه و کپی غیرمجاز محصولات و مانند آن را نخواهد داشت.
-
قلمو در قبال حفاظت کامل از اطلاعات شخصی کاربران، تأمینکنندگان و بازاریابان مسئول بوده و فقط در صورت دریافت حکم قضائی اطلاعات شخص مورد تقاضا را بنا بر ضرورت قانونی در اختیار مقام قضائی و یا انتظامی قرار خواهد داد.
-
قلمو با وجود نظارت بر کیفیت و صحت محصولات، مسئولیتی نسبت به ضعف ایمنی ناشی از محصولات و یا فایلهای مورد استفاده کاربران، تأمینکنندگان و بازاریابان ندارد.
-
قلمو مسئولیتی نسبت به امنیت تبادل داده ما بین کاربر و سرورهای بانکی ندارد.
-
قلمو موظف به رعایت محرمانگی کلیه داده های موجود در حساب کاربری کاربران، تأمینکنندگان و بازاریابان می باشد و همچنین آن را در اختیار اشخاص ثالث قرار نخواهد داد. با این حال مسئولیتی نسبت به در اختیار گرفتن کلمه عبور حساب کاربری کاربران، تأمینکنندگان و بازاریابان توسط اشخاص ثالث ندارد.
-
قلمو تلاش خود را برای حصول بالاترین سطح امنیت ممکن برای حساب کاربری کاربران، تأمینکنندگان و بازاریابان انجام می دهد از این رو قلمو نسبت به اموری که در حیطه مسئولیت کاربران، تأمینکنندگان و بازاریابان از لحاظ نگهداری امنیت حساب خود می باشد مسوولیتی ندارد.
-
در صورت نیاز کاربران، تأمینکنندگان و بازاریابان جهت برطرف کردن مشکلات غیر مرتبط با وظایف قلمو، قلمو بنا به حجم کار مجاز به دریافت هزینه اضافه جهت رفع مشکل می باشد.
خاتمه همکاری و حل اختلاف
-
در صورت بروز اختلاف، جهت رفع اختلاف، کاربران، تأمینکنندگان و بازاریابان موظف هستند در ابتدا نسبت به اعلام موضوع در پشتیبانی قلمو اقدام نمایند و در صورت عدم کسب پاسخ مناسب، نسبت به ارتباط با مدیریت قلمو اقدام نمایند تا موضوع مجددا مورد رسیدگی واقع گردد. در صورت عدم حصول نتیجه پس از ۳۰ روز کاری، کاربران، تأمینکنندگان و بازاریابان می تواند با تشکیل هیئت حل اختلاف مورد توافق طرفین، موضوع را مورد بررسی و رسیدگی قرار دهند.
-
اگر تأمینکنندگان در هر زمان تصمیم به قطع همکاری با قلمو را بگیرند یا قصد عدم ارائه هریک از محصولات در قلمو را داشته باشند می باید حداقل به مدت ۳ ماه از آخرین فروش هریک از محصولات، نسبت به ارائه خدمات پشتیبانی از طریق پشتیبانی قلمو و یا کانالهای ارتباطی خود اقدام نمایند و در حد مطلوب و مطابق با قوانین قلمو (پاسخگویی جهت رفع مشکل در حداکثر ۴۸ ساعت کاری پس از اعلام کاربر) از کاربران قبلی محصول پشتیبانی کنند. چنانچه این پشتیبانی صورت نگیرد و به شاسیتگی و مطابق با قوانین قلمو نباشد، حق شکایت از تأمینکننده برای قلمو محفوظ است و قلمو می تواند نسبت به بازپس گیری وجوه پرداختی به تأمینکننده از طریق مراجع قضایی اقدام کند.
-
تبصره: تأمینکنندگان موظف هستند حداقل به مدت ۳ ماه در صورت انتشار نسخه های بروزرسانی شده از محصول نیز نسخه بروزرسانی شده را در قلمو ارائه کنند و در صورت عدم بروزرسانی محصول، قلمو این حق را دارد تا وجوه پرداختی کاربران را مرجوع کرده و به ازای هر مورد مرجوعی، نسب به کسر سهم مشارکت خود از موجودی تأمینکننده نیز اقدام نماید و در صورت عدم موجودی، تأمینکننده به قلمو به اندازه الباقی وجه مذکور، بدهکار است.
-
تبصره: از اعلام درخواست قطع همکاری توسط تأمینکننده، کل موجودی حساب تأمینکننده برای مدت حداقل ۳ ماه مسدود می شود و پس از آن در صورتی که تأمینکننده قوانین مربوط به خاتمه همکاری را رعایت کرده باشد کلیه مبالغ موجود در حساب کاربری به حساب ایشان واریز می گردد. در صورتیکه تأمینکننده در ارائه هریک از خدمات به کاربران کوتاهی کند یا خلاف قوانین عمل نماید، قلمو حق دارد موجودی حساب تأمینکننده را تا زمان رفع مشکلات مسدود ساخته و در صورت عدم همکاری مناسب علاوه بر عدم واریز موجودی، نسبت به دریافت خسارت وارده به قلمو و کاربران، از تأمینکننده غرامت دریافت کند.
-
تبصره: انجام هرگونه کارها و رفتارهای غیر حرفه ای توسط تأمینکنندگان پس از قطع همکاری با قلمو جرم تلقی شده و هرگونه فعالیتی که به نوعی موجب سلب اعتماد کاربران از قلمو شود یا ایجاد هرگونه شایعه پراکنی و … جرم تلقی شده و قلمو می تواند در صورت مشاهده هریک از این موارد (حتی موارد جزئی) از تأمینکننده و فرد خاطی شکایت کرده و ادعای خسارت نماید.
-
-
قلمو هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد فورس ماژور مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای دولتی و تحریم را ندارد. با این حال در صورت بروز چنین مواردی نهایت تلاش خود را برای کاهش اثرات این موارد خواهیم کرد. بروز هر یک از موارد فورس ماژور موجب تخطی تأمینکنندگان از شرایط فروش نخواهد شد و تحریم یا عدم امکان تبادل ارز از موارد فورس ماژور برای تأمینکنندگان و قلمو خواهد بود.
-
سقف خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف به تأمینکننده برای هریک از انواع خدمات و محصولات، حداکثر معادل هزینه یک بار خرید محصول مطابق با قیمت مندرج در قلمو بوده و قلمو هیچگونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ نخواهد داشت.
-
در صورت بروز مشکلات غیرقابل شناسایی یا مشکلات فنی، قلمو نهایت تلاش خود را برای رفع مشکل در اسرع وقت و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام خواهد داد. در این میان چنانچه بخشی از اطلاعات محصولات یا تأمینکنندگان در اختیار افراد سودجو قرار گیرد، باتوجه به بروز مشکل خارج از اختیارات قلمو، تأمینکننده حق اعتراض ندارد و قلمو به نمایندگی از تأمینکنندگان نهایت تلاش خود را برای بازپسگیری حقوق و خسارت احتمالی وارده به تأمینکنندگان را از جانب افراد سودجو به انجام خواهد رساند. قابل ذکر است در شرایط بروز مشکلات، رفع مشکل و مسدود سازی دسترسی افراد سودجو در اولین اولویت کاری قرار دارد.
-
تمام کاربران اعم از مشتریان، تامینکنندگان و بازاریابان ضمن پذیرش تمام مفاد این قوانین، موظف هستند همواره از طریق صفحه قوانین در وب سایت قلمو، تغییرات احتمالی و الحاقیه های آتی را رصد کرده و در صورت عدم موافقت با هریک از تغییرات توافقنامه (حداکثر تا ۲۴ ساعت) درخواست خود را مبنی بر قطع همکاری برای قلمو ارسال کند و عدم انجام این کار پس از ۲۴ ساعت به منزله قبول کلیه مفاد و تغییرات است.
پایان
- ویرایش اول: ۱۶ فروردین ۱۳۹۶
- ویرایش دوم: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶
- ویرایش سوم: ۱۱ فروردین ۱۳۹۷