اخبار

براش شگفت‌انگیز

براش شگفت انگیز در نرم افزار adobe illustrator ساخته و طراحی شده است. این براش را می‌توان مانند سایر براش‌های این نرم‌افزار به لاین، خطوط و حتی شکل‌های بسته (shape) اعمال نمود و به ویرایش آن پرداخت. استفاده سریع (تنها با چند کلیک) و انعطاف پذیری فوق‌العاده از جمله قابلیت‌های منحصر به فرد این براش‌هاست. نقوش هنری اسلامی و ایرانی از جمله ابزار‌های پرکاربرد در جهت هویت بخشی در طراحی است که در نگارگری و معماری سنتی ما فراوران دیده می‌شود. تهیه و استفاده از این نقوش در گرافیک و یا الگو‌های هنرهای تجسمی، همیشه با مشکلات و کاستی‌هایی همراه بوده است. حال با این اتفاق خوب، گامی بسیار بزرگ در جهت تسهیل استفاده از آن‌ها برداشته‌ایم.

صفحه معرفی براش شگفت‌انگیز

 

مطالب مرتبط

فهرست نوشته

8 thoughts on "براش شگفت‌انگیز"

  1. سلام وقت به خیر
    ضمن تشکر بابت خدمتی که به جامعه ی گرافیست های مذهبی کشورمون دارید .
    یه سوال داشتم : بنده و چندی از دوستانم در زمینه ی گرافیک فعالیت میکنم منتها توانایی خرید این محصول بی نظیر شما رو به صورتی فردی نداریم و ما بسیار تمایل به خرید و استفاده از بسته الماسی شما را داریم .
    ایا مممکن است من و دوستانم پول روی هم بگذاریم و بسته را با هم بخریم و استفاده کنیم ؟ چون واقعا توانایی مالی امان به قدری نیست که جدا جدا خریداری کنم .
    ممنون میشم پاسخ بدید .
    با تشکر .

    1. با سلام و احترام
      این براش ها در نرم افزار ایلستریتور طراحی و ساخته شده اند و هر براش در حقیقت یک فایل ai است که در نرم افزار ایلستریتور مانند یک پروژه باز می شود و در این نرم افزار قابلیت تغییر و ویرایش برای اشکال مختلف گرافیکی وجود دارد
      برای این که بتوانید از این براش ها در نرم افزار فوتوشاپ استفاده کنید می بایست حتما در فوتوشاپ از لاین های وکتور استفاده کنید به این صورت که از ابزار pen باید استفاده کنید تا بوسیله آن خطوط و منحنی های مورد نظر خود را رسم کنید سپس با کلید کنترل x و paste کردن آن در نرم افزار ایلستریتور به آن هر براشی که مد نظر شماست را اعمال کنید و سپس دوباره با کنترل x آنرا در نرم افزار فوتوشاپ paste کنید. به همین راحتی 🙂

    1. سلام ???
      اتفاقا دو آموزش در زمینه کار با این براش ها دیدم که خیلی عایل بود ، توصیه می کنم شما هم ببینید ( آموزش اول آموزش نصب و کار کردن با براش ها در ایلوستریتور و آموزش دوم برای استفاده در فتوشاپ ، اما توصیه می کنم پیش از دیدن آموزش دوم ، حتما آموزش اول رو هم ببینید )
      https://aparat.com/v/A3pN5
      https://aparat.com/v/7Ginf
      تقدیم به شما و همه ی دوستان ❤️❤️✅

دیدگاهتان را بنویسید